I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 13. oktober 2009

Amerika brev :o)

I dag har jeg fått Amerika brev!
Hjertelig tusen takk til Crispy som har sendt meg applikasjons-nåler og dette nydelige stoffet! Crispy, som er meget dyktig med needle turn - applikering ønsket at jeg skal prøve applikasjons-nåler fra James Milliner. Dette er henne's favoritt nåler og jeg gleder meg til å teste dem ut ! Kjære Crispy, tusen hjertelig takk for dette nydelige stoffet som også var med i forsendelsen. Det skal med i min Aunt Miller's Garden quilt :o)
I tillegg har jeg mottatt de to siste stoffene fra serien Iced Mocha fra Buggy Barn. Nå har jeg komplett serie av disse nydelige stoffene. Planen for hva jeg først skal sy er klar, det er bare tid som mangler............ ikke noe ukjent fenomen :o)
Bilde av denne nydelige dukke-sengen har jeg fått låne av min gode venn Gunn (no blog). Sengen er 6,5x4 inch og er laget i år 1900 i Telemark. Sengen ble laget til Gunn's og Helga's bestemor. Den nydelige quilten har Gunn laget.
Tusen takk for lånet av bildene, Gunn :o)
Her på Hønefoss er det i dag sol og blå himmel. Heldigvis ikke tegn til snø, enda....... Men definitivt høst, og da gjennstår det bare å ønske dere alle en riktig fin dag !
Quiltehilsen LeKa :o)

9 kommentarer:

Tingelingeling sa...

Ja vi burde fått innvilget et par timer ekstra i døgnet på statsbudsjettet egentlig..
Hyggelig med ei dukkeseng som har historie,- og vakker quilt på toppen!
Det er fint å sy med sol og blå himmel også!!

Crispy sa...

You are very welcome Lena, I hope you enjoy the needles as much as I do. Yes, more time would be a good thing, soon winter will be here with lots of time for sewing.

Crispy

Hennes sa...

Så kjekt å få pakke i posten.
Jeg har prøvd de nålene, og de er virkelig gode. Er ikke så flink til å bruke rett nål til rett ting, men så lenge jeg synest den er god, så bruker jeg den til alt. :o)
Gleder meg til å se hva du skel lage av de nye stoffene du har samlet opp..

Hils Puselusken..

Anonym sa...

Hei.Så mye fint stoff.Skal bli kjekt å høre om hvordan nålene er å sy med.Og hva du lager av stoffet.Riktig fin dokkeseng og teppe.Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil

Unknown sa...

Såå spennede med gave/brev fra usa...., nydelig stoff!

ha en fin kveld!

aase sa...

Takk for at du deltar i trekningen min!! Jammen lager du mye fint. Ser du ikke holder til så langt unna meg, er du på Lille stasjon må du komme innom meg da!!

Micki sa...

The doll cradle is just lovely! I really enjoyed seeing all of the projects.
Micki

annemariesquilt sa...

Så koselig å få gave i posten . Hvordan gikk det med nålene, merket du noe forskjell??

a good yarn sa...

That's very sweet of Crispy - I shall be interested to know what you think of these needles. The doll's cradle and quilt are very sweet. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...