I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 15. oktober 2009

Stoff-etterlysning med premie !!

Jeg er kommet frem til at jeg må prøve å få tak i det rette stoffet til siste blokken i Autumn House. Jeg etterlyser først og fremst det prikkete stoffet - det blomstrette stoffet er alternativ to..... Stoffet er mest sansynlig fra Moda, kanskje Andover Fabrics. Er det ikke fargen litt Fig Three ?? Jeg trenger minimum 14x16 inch.
Den som har stoff, og/eller formiddler kontakt vil få en slik (begge to):
Nå venter jeg spent !!!!!
Og husk, formidler du kontakt får både du og den som har stoff en søt liten sminkepung !
Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Crispy sa...

Gosh Lena, I sure wish I could help you out. Nothing worse than not having the right fabric.

Crispy

Bestemor Drillo sa...

Skulle ønske jeg kunne hjelpe, men etter å ha gått igjennom stofflagret fant jeg ikke noe som lignet på disse; Sorry!! Ha en fin dag;))

wishes, true and kind sa...

Wow, I love all of those fabrics! I think the translator is translating "drug" for "fabric," making me LOL that you are posting about drugs. Fabrics CAN be addicting :).

Tone-Quilten sa...

Hei.
Jeg tror også dette er fig tree. Sjekk denne linken http://search.myquiltshops.com/cgi-server/quiltshops/nph-myqssearch.cgi?thumbnails=
Der er det noe som ligner veldig. Håper du får tak i det du mangler. Tone

SewCalGal sa...

Lovely fabrics. Can't wait to see what you do with it.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

toja sa...

Jeg er ganske sikker på at de har det hos fatquartershop.com. Det heter: Mill House Inn Clotted Cream Pinafore Dot Yardage
SKU# 20115-18

a good yarn sa...

How frustrating. Someone, somewhere must know what it is and where to find some. If I had it Lena I would happily send it to you. Good luck with your search. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...