I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 29. oktober 2009

Nå satser jeg på Inger.......

Stoffet jeg bestilte fra Amerika som bakgrunnstoff til siste blokken på Autumn House, var desverre feil stoff. Det jeg fikk var det nederste stoffet, mens det jeg ønsker er det som ligger øverst her.
Tusen takk til Tone og Tojas, for tips og for at dere er så generøse at dere tar dere tid til å hjelpe en quiltevenn i nød :o))
Jeg fikk en sms fra Inger L. i Ringerike Quilte Lag, hvor hun fortalte at hun kanskje har en liten bit av det rette stoffet.
Litt mere mailbox-sweets.........
De samme stoffene som du ser i bilde over, bare vasket og strøket........
De brune med blomster og de røde skal inn i "Monster" blokkene Love Letter.
Enda ett bilde av de brune stoffene............ Er dem ikke nydelige ?
Og til slutt en liten snek peek på hva jeg holder på med nå om dagen :o)
Er nesten ferdig med dette prosjektet,
litt quilting i kanten og lukkekant mangler.
Jeg ønsker dere alle en riktig hyggelig torsdagskvel!
Quiltehilsen LeKa :o)

12 kommentarer:

Hennes sa...

Det var leit at stoffet ikke var det rette.
Men du har jo fått en hel ladning med andre flotte stoffer da.
Gleder meg til å se hva du holder på med om dage.

Hilsen Osken og meg. :o)

annemariesquilt sa...

Se på bloggen min. Jeg har lagt ut et bilde av et stoff jeg har, kanskje du kan bruke det??

Bestemor Drillo sa...

Så synd du fikk feil stoff ! Så masse vakre stoffer du holder på med! Venter spent på neste arbeid du legger ut;) Klem

Crispy sa...

Oh Lena, that is so sad the right fabric did not come. The other fabrics are beautiful. I wonder what your pretty project is....

Crispy

Karen sa...

Beautiful fabric. I love the brown ones.

Janet sa...

The brown fabrics are lovely. I can't wait to see your hand quilted project finished.

Anne Ida sa...

Fingre krysset Inger har rette stoffet!!!

Ellers må jeg si at det er et "sjokoladeinspirert" innlegg du har her - de brune stoffene er jo bare til å spise opp ;o)

Kort og Søm sa...

Små mange fine stoff!
Håper du får tak i rett stoff :o)
God helg,
Fredrike :o)

Tingelingeling sa...

..nå ble jeg nysgjerrig.. Er stoffene til love letters?? Du skjønner jeg er sååå i tvil om hva jeg skal gå for... Disse ser jo perfekte ut!!
Ha det fint så lenge.

P.s vakkert, vakkert,- det nederste bildet!

Anonym sa...

Hei.Så mye fint stoff.Regner med att det kommer mye fint ut av dem.Skal bli kjekt å se...Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil

Micki sa...

The fabrics are just wonderful!
Micki

Oddbjørg sa...

Skulle gjerne hatt noen av de flotte stoffene du har kjøpt!
Håper problemet med det lyse stoffet løser seg.
God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...