I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 5. oktober 2009

Dette har jeg ikke tid til, men.......

....alikevell bare melte jeg meg på.
Jo, 9na's smutthull holder en liten JULE-SY-MYSTERY.
Og hvem kan vell motstå ett lite mysteri, som varer
bare fra Onsdag til Søndag ?
Ikke jeg i hvertfall..... så er det å finne frem rød/hvite stoffer.......
Bli med du også da! Stikk over til 9na's Smutthull og meld deg på. Ha en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa :o)

5 kommentarer:

Hennes sa...

Hei min trofaste leser :o)
Tusen takk for alle komentarene du legger igjen, du er veldig flink til det. Og det er utrolig kjekt om enn bare et ord eller to.

Jeg har også lurt på om jeg skulle kaste meg over julemysteriet, men har komt frem til at jeg må styre meg. Reiser på campingvognen på torsdag, og der er det ikke nett. Da blir jeg hengende etter, og det er ikke gøyt :o)
Men gleder meg til å se hva dere andre skal lage..

Skal hilse masse fra Osken..hi hi

wishes, true and kind sa...

I love red and white! Have a fun mystery!

May Britt sa...

Du er ikke den eneste som ikke har tid men som likevel melder seg på SMIL SMIL SMIL

Crispy sa...

Have fun with the mystery Lena. You are much more braver than I am, I always fear I will not like the quilt when I'm done :0)

Crispy

Laila sa...

Ja, ja, det er godt det er fleire som er impulsive :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...