I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 12. oktober 2009

Aunt Millie's Garden, Blokk T7

Jeg er ferdig med min første blokk fra Aunt Millies Garden fra
Piece O'Cake designs. Denne heter T7. Gjennom min gode venninde Crispy har jeg blitt med på en Yahoo gruppe som driver med needle turn applikering - og der er det en dame som plukker ut hvilken blokk som skal sy's denne måneden. Jeg kommer inn i gruppen litt send, de andre allerede har sydd 3 blokker før - T4, T5 og T8. Jeg får se hva jeg får til innimellom - etter Autum House :o) Målet vil være å ta igjen de andre.
Ønsker dere alle en riktig fin uke start !
Quiltehilsen LeKa :o)

18 kommentarer:

a good yarn sa...

Fantastic Colours! It looks terrific. You make such amazing projects Lena. I always enjoy visiting your blog. Ann :)

Hennes sa...

Å, den var utrolig fin.
Er det en månedsbom-greie, eller må du plukke ut stoffer og sånn selv? Den var hvertfall veldig søt.
Og så fort du syr da...!!
Lurer på om jeg skal prøve meg på sånn nålesnuing :o)

Men du verden for en flott katt du har, den er verd å få med litt oftere. Sånn at ikke det bare er jeg som er den rare kattedamen..

Hilser fra Osken her... ;O)

Bestemor Drillo sa...

For noen farger ! Dette var virkelig flott;) En god uke til deg!

Anonym sa...

Hei.Den var virkelig nydelig.Fine farger...Ha en riktig fin Mandag Klem fra Bodil...Er så kjekt å se alt det fine du syr....

Anne sa...

Flott blokk, den var sikkert morsom å applikere!

Unknown sa...

Åhh, det var en nydelig blokk..., i flotte farger. Helt sikker på at du klarer å ta igjen de som allerede har sydd noe blokker. For du er så utrolig kjapp med nål og tråd... :O)

Ønsker deg en fin ettermiddag og en fin uke!

Crispy sa...

Oh Lena, your block is just beautiful!! I love your colors and polka dots are perfect!! I have only one stem and part of a flower done on mine. I decided to change the big flower and have that figured out, but I am working a lot so am getting very far behind. I look forward to seeing your other blocks and the Autumn House one too.

Crispy

toja sa...

En skjønn blokk! Needleturn er flott, tror jeg må prøve meg på det en dag!

Kort og Søm sa...

Åh..denne var nydelig, super flotte farger du har brukt!!
Fredrikke :o)

QuilteMållika sa...

Så søt! Gleder meg til å se fortsettelsen, og det ferdige resultatet til slutt. Stå på, du klarer fint å nå de andre igjen, så kjapp som du er;-)

LindaQuilt sa...

Det var en frisk og flott blokk!
Den ser stor ut, og det er den kanskje også?

Ha en fin sy-uke ;-)

Turid sa...

Hvor fantastisk blir ikke denne, da. Har aldri prøvd meg på noe så innviklet. Du er motig og snar, og når sikkert de andre igjen. Lykke til! Jeg følger med.

Elins systue sa...

Flott og sikkert mye arbeid for å få den så fin

SewCalGal sa...

Oh my. Lovely block. Beautiful applique work, cheerful colors, excellent design. I love it.

Thanks for sharing.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Janet sa...

Joining a group is a good way to get the blocks done. This one is very pretty, I love your fabrics and colours. Your applique is beautifully done.

Tingelingeling sa...

Makan!! Allerede!! Disse blir kjempfine, og du syr så fint,med perfekte former!!

Tuusen takk for at du tenkte på meg lørdagekvelden! Det VARMET!!! Jeg kjenner det ennå!

Klem

Lori sa...

The applique block is just beautiful!!

Litamora's Quilt & Design sa...

Så flott blokka di ble! Jeg har ikke holdt på så mye med omvendt applikasjon før jeg gikk kurset til Gail og Leanne, men jeg ble rimelig bitt av basillen ;o)
Ha en fortsatt flott høstuke:o)
Lappeklem,
Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...