I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 26. oktober 2009

Old stuff....... igjen......

Jeg hadde store planer om å sy meg en ny veske i sommer,
en veske som kunne vært litt mere sommer en vesken jeg nå har.
Vell, det får bli neste sommer :o)
Dette er vesken min som jeg bruker hver dag.
Den har jeg hatt i over 1 år og jeg er veldig fornøyd
med den (fra AnnAKa - Byveska). Den er sånn passe fin størrelse
og den har passe med lommer innvendig
- og en lomme med glidelås.
For noen år siden, sydde jeg denne - mønster og borde-stoff er fra Jinny Bayer.
Denne sydde jeg for ca 1 - 1,5 år siden.
Det var meningen at den skulle være til å ha sytøy i,
når jeg skal på f.eks. quilte klubben.
Vesken er sydd i grove japanske stoffer.
Ønsker dere alle en riktig fin Mandagskveld !
Quiltehilsen LeKa :o)

8 kommentarer:

Hennes sa...

Jeg elsker vesker,kan aldri få nok.
Dine vesker var virkelig flotte.
Jeg har også en favoritt veske,
den har jeg brukt så lenge at hankene snart er slitt over...
Den ligger på vent til reprasjon, men den rykker stadig bak i køen..
Er litt usikker på hva som er fremst i køen, det har en tendens til å være kaotisk helt foran i den køen min.. fnis.. :o)

Unknown sa...

Åh, så mange flotte vesker du har sydd... :O)
Den øverste er så fargerik og flott; en man blir glad av... ;O)
Likte så godt den i japanske stoffer også, nydelige, nøytrale farger og en kjempeflott form!

Ønsker deg en fin mandagskveld og en strålende fin uke!

klem

Crispy sa...

Lena, you make such lovely bags, I love the big orange flower and the bag on the bottom is wonderful, I love the shape of it.

Crispy

linéa sa...

Vilka super fina väskor, alla tre!
ha en fin dag
:-)

Ingunn sa...

Så flotte vesker du har sydd, jeg har gått fra å bare ha en veske fordi man "må" jo det når man får "voksen" jobb til å ha dilla på vesker, jeg må snart ha et eget skap tror jeg...

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine vesker.Den nr to kjempe kjempe fin.Nydelig de andre også.Jeg har perjoder der jeg får veldig lyst til å sy vesker.Sydde og selt vesker for noe år tilbake.Synes det er så kjekt å få prøve nye ting.Ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil...

Lappestua sa...

Flotte vesker!

Nina Lise@Mrs Moen sa...

Nydelige vesker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...