I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 9. oktober 2009

Ikke i dag heller....

...var der en liten Bag fra Anne i Scotland :o( Onsdag for en og en halv uke siden, fikk jeg en veldig koselig mail fra Anne, hun fortalte at hun er min Bag Swap Friend. Og siden har jeg ventet ved postkassen hver eneste dag....... kanskje ikke helt ved siden av postkassen -men, det har vært spennende å lukke opp lokket hver eneste dag. I dag var der en liten pakke fra Giggle Buttons. Og som du ser så har jeg bare innsett at alderen har tatt meg igjen og jeg har kjøpt meg ett par forstørrelsesglass - briller. Kun til søm......lol..... Jeg har brukt briller fra jeg var 11-12 år, også for to, tre år siden oppdaget jeg at jeg så bedre uten briller. Flott, tenkte jeg. Men nå har det gått andre veien, liksom..... lol..... Alderen begynner å hale innpå.
Puselusken min. Ett yndet motiv, fra min side :o)
Jeg har nå mottatt blokk nr 9 i Autumn House og stoff til border. Denne står høyt på prioriteringslisten å få ferdig.......... men, først.......
Skal første blokk i Aunt Millie's Garden (her en liten tyvtitt) gjøres ferdig.
Her på Hønefoss har vi i dag hatt en nydelig høst dag.
Og min kjære er i gang med å montere ekstra med utelys til meg. Jeg må ut og hjelpe til :o)
Quiltehilsen fra LeKa :o)

8 kommentarer:

Crispy sa...

Is this the last block for Autumn House? I look forward to seeing your Aunt Millie block, I only have one stem on :0)

Crispy

Micki sa...

Your work is just lovely! I can't wait to see your Aunt Millie blocks too!
micki

Bestemor Drillo sa...

Den som venter på noe godt v enter ikke forgjeves vet du;) Så nydelig pus du hadde! Klem og god helg!

STRIKKEMOR(O) sa...

Hei, eg synest det Autumn House-teppet er så kjempefin og har litt lyst til å begynne på det. Eg lurer difor på kvar du får tak i mønster/kit?

Anonym sa...

Hei.Ja man kan fort merke det på synet når man kommer til en hvis alder.Merker det godt når man sitter med håndarbeid.Men sånn er livets gang...Skal bli kjekt å se når du blir ferdig med det huset.Ser virkelig fint ut.Hæle dussen for en søt katt.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil

Lovise sa...

Hei. Jeg måtte bare le da jeg leste om isoldenissene dine. Her hos meg sitter det fortsatt en påkledd mann og ei halvnaken kjerring;) Skrev om akkurat det i bloggen min en gang tidligere....

Lurline sa...

I'm looking forward to seeing both your Autumn quilt and Aunt Millie's!
Hugs - Lurline♥

a good yarn sa...

I know how you feel. I'm half mad waiting for my bag to arrive. Who is my swap partner? I sent my bag out a couple of weeks ago. I check the recipient's blog everyday to see if it has arrived. Nothing yet. Aaarrggghh! The suspense is almost killing me! A kit from Giggle Buttons. Lena, they have the nicest stand at the shows. You would just love it. Look at those gorgeous fabrics for your next Autumn House block. Happy Stitching, Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...