I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 20. oktober 2009

Old Stuff

Denne lille brikken er hverken noe underhverk eller spesielt vakker - men den er en av mine tidligste quilter og jeg er veldig glad i den. Den er hånd-sydd og hånd-quiltet og fremdeles i daglig bruk. Brikken måler ca. 50x50 cm (19,5x19,5 inch). I dag ble jeg ferdig med innleverings oppgave og den er sendt inn -fristen var i dag så jeg hadde ikke noe valg. Rart at en alltid venter til siste liten med å bli ferdig - nei, korte frister er egentlig ikke så dumt. Litt arbeid under press, da blir det gjort......lol......
I morgen kveld er det syklubb og denne gangen skal vi til Helga. Vi har en Round Robbin gående og jeg har ett par små detaljer igjen å sy....... det skal bli trivelig å se sydamene igjen :o)
Ha en riktig fin Onsdag!
Quiltehilsen LeKa :o)

20 kommentarer:

Hennes sa...

Fin brikke, og så kjekt når tingene er i bruk, det har jeg STOR sans for.
Gøyt og se ting som er laget for lenge siden også.
Innlevering og annet som må bli ferdig til en bestemt tid er en utfordring.
Jeg pleier å si at jeg jobber ikke BEST under press, jeg jobber BARE under press.. hi hi, Sånn er jeg, utsetter det til panikken tar meg..
Du har nok rett med fargene, det er tiden på året som krever litt farge..

Tvi tvi på den innleverte oppgaven..

Hilsen osken og jeg..

wishes, true and kind sa...

That is gorgeous, gorgeous, gorgeous! I can't believe it is an "early" quilt. It's wonderful!

joan

Janet sa...

I love the ones that get used and are soft with age and use, lovely.

Crispy sa...

Oh Lena, that is just lovely!! Even before I used translate I stopped and admired it. Bob says it is very pretty too.

Crispy

Quilter Going Bananas sa...

Very nice for one of your 'early' quilts Lena Karen! I'm so glad that you use it and love it instead of being stashed away in a cupbaord.

Sissel`s syglede sa...

Dette var jo en fin brikke. Det er artig å ta vare på noe av det første man gjorde.
Ha en kreativ høst-onsdag.
Klemz Sissel.

Cathy @ CabbageQuilts sa...

This is so beautiful Lena, the age of it makes it look antique. Your early word was beautiful too. I love the grey with the little bits of gold. xo

Bente sa...

So flott brikka var, og so fint quilta. Det er vel ikkje akkurat noko nybegynner mønster dette?
Eg syns det ser komplisert ut, har ikkje våga meg på denne teknikken endå.
Lykke til med innleveringsoppgåva!
Ha ein fin onsdag :)

Bestemor Drillo sa...

Jeg synes den er riktig vakker;)
Så fint å kunne ha i daglig bruk noe man har gjort selv, flotte arbeider du bestandig viser oss;))
Klem og ha en fin dag!

Turid sa...

Denne var da bare nydelig, og ikke akkurat noe nybegynnerarbeid. Herlig handsøm og avansert handquilting. Ta godt vare på denne.

Tingelingeling sa...

Gratulerer med innlevering!! Godt å være ferdig tenker jeg!
Duken er kjempefin, ekstra fint at den er i bruk!
Lykke til med oppgaven, og ha fine, gode og hyggelige dager!!

Micki sa...

I love the machine quilting on it, and it is just beautiful!
Micki

annemariesquilt sa...

Flott brikke, masse håndquilting puh.. Lykke til med sykvelden..

Kort og Søm sa...

Jeg syns den var veldig fin! :o)

Timotei sa...

Så fin! Jeg er virkelig imponert over at dette er et av dine første arbeider! Mine ser ikke slik ut nei...

SewCalGal sa...

This is a lovely piece. I think you did a fantastic job. Inspirational.

Thanks for sharing.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

a good yarn sa...

First projects have their own personality and there can't be too much wrong with this one if you still use it every day. I think it's lovely!

Ann :)

2ne sa...

Flott brikke, koselig med de gamle gode quiltearbeider :-)

Grethe sa...

Kjempe flott brikke, mye quilting.
Håper innleveringen ble bra - lykke til.
Håper du har hatt en fin sykveld :0)

Bestemor Drillo sa...

Ligger en påskjønnelse på bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...