I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 15. oktober 2009

Applikasjons nåler.

For ett par dager siden fikk jeg applikasjons nåler, i posten, fra min gode venninne Crispy. Nå har jeg fått prøvet nålene og jeg må si at dette er de beste applikasjons nålene jeg noen gang har prøvet. Jeg har vært stor tillhenger av av Richard Hemming & Son men nå har jeg definitivt skiftet mening. Tusen hjertelig takk til Crispy som så vennlig har opplyst meg :o) De nye nålene er fra John James, Gold'nGlide, Milliner, Size 11.
Tror og håper at jeg har vært heldig i dag :o) Tone tipset meg om en butikk i Amerika som kunne ha stoffet jeg etterlyser, og nå er det bestilt. Håper bare det er det rette stoffet. Jeg har vell også lov til å ha litt flaks av og til. Og tusen takk til dere andre som også har prøvet, og som har tipset meg. Tone var første kvinne ute med tips.
Ha fortsatt en riktig fin Tosdagskveld !
Quiltehilsen LeKa :o)

5 kommentarer:

sjoko sa...

heisan,

Har ikke blogget på en stund, og ser nå pludselig at du er ferdig med 6 hjul - de er kjempeflotte. Jeg mangler bare to - men med 1 time foran symaskinen siden ---- ja det er ihvertfall lenge ---- så går det meget langsomt fremover. Lykke til med resten .o)

Bestemor Drillo sa...

Så fint at det ordnet seg ;)
Spennende å se resultatet! Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Hei.Takk for tipset med nålene.Bra att du fikk tak i stoffet.Skal bli kjekt å se ferdig resultat.Ha en riktig fin Fredag.Klem fra Bodil

Crispy sa...

I'm so happy that you found your fabric. I hope you get very fast mail service.

Crispy

May Britt sa...

Disse nålene må jeg prøve å få tak i :)Takk for tipset

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...