I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 19. oktober 2009

En fantastisk lørdag

På lørdag møtte Helga og jeg opp hos Gunn med så mye sytøy at vi godt kunne vært der en uke. Gunn vartet opp med nybakte brød og masse godterier. Jeg er i gang med Auntie Miller's blokk nr 2. Syns selv jeg var litt gal som valgte turkis sammen med orange, men når jeg prøver å erstatte de turkise dottene med en annen farve, så blir det helt feil.
Jeg rakk også en liten tur innom Lappemakeriet. Denne boken måtte jeg bare ha. Jeg har IKKE tenkt å starte ett nytt prosjekt, men kanskje en gang i fremtiden vil jeg sy noen av blokkene fra boken (det var Gunn som fristet meg med boken.........).
Lørdagen var en produktiv dag. Jeg har gjort klart maler til 2 blokker i Love Letter (monsterblokkene på 28,5 inch) og alle 3 blokkene i Aunt Miller's Garden som jeg henger etter med.
I dag burde jeg bruke tid på å oppdatere meg i blogglandia, men nå må jeg jobbe med innleveringsoppgaven. Jeg regner med at resten av dagen går til dette - og jeg som har lyst til å sy på blokken min........:o)
Ha en riktig fin Mandag!
Quiltehilsen LeKa :o)

15 kommentarer:

Orlaug sa...

So kjekt det må vere å kome saman slik ilag med andre syglade.....og so produktiv du er...supert!

susis quilts sa...

hei lena,hur vackert din aunt millie blokk blev,det turkis er modigt,men spennende,har en godt vecka,susi

Rosa sa...

Hola Leka,
Yo estoy anotada en un BOM para hacer aplique Baltimore.Espero ir viendo como va el tuyo,aún no he "colgado" mi primer bloque, perosi puedes te pasas por eltallerdeisi.blogspot.com y verás los bloques de mis compañeras.

Crispy sa...

I think the turquoise is just perfect!!! Gunn was being a good friend in tempting you with the book. I have lots of books that I will do.....someday :0)

Crispy

Turid sa...

Kor flink du er. Den blokka di blir kjempeflott. Kjekt å være sammen med flere og sy. I helga var vi 6 damer fra quiltelaget samlet for å forberede oss til salgsmesse neste helg. Kjekt. Lykke til med oppgaven, og ha ei fin uke.

Marita sa...

Koselig med sysammen-dager. Blokkene dine er nydelige. Ha en flott uke.

Anonym sa...

Hei.Så nydelig blokk.Var fint med Oranges synes jeg.Så koselig dere har det når dere møtes å sy...Koslig å møte andre med samme interisse.Ha en riktig fin Mandagskveld.Klem fra Bodil...

Bestemor Drillo sa...

Flott blokk som du må ha som den er, det turkise var helt knæsj!!
Fint å komme sammen slik man får påfyll av ideer som mankan bruke senere;) Ha en god kveld!

annemariesquilt sa...

Det hørtes ut som en skjønn helg...
Lykke til med oppgaven din.

Hennes sa...

Kjempe fin blokk.
Du er veldig flink.
Må se om ikke jeg også kan komme i gang med noe lignende. Har du noen tips for hva som er bra å starte med når man aldri har laget sånt før..

Ha en fin uke..
Klem fra osken også...

a good yarn sa...

How nice to spend time with your sewing friends. I like the fabrics you have chosen for your block. You are such a busy girl. Sewing up a storm! Ann :)

STRIKKEMOR(O) sa...

Synest turkis og oransje var fint i lag i den blokka di. Er imponert over kor mykje du får gjort, men sånn er det når ein er skikkeleg engasjert i noko. Eg har ikkje gjort noko meir i forhold til Autumn House. Synest det er så koseleg med applikerte hus, og at det teppet er utruleg fint. Men eg får vel vente litt. Har mykje anna eg skulle ha gjort ferdig først, så det er kanskje ikkje så lurt å begynne på noko nytt. Eg abbonerer på Svennebrev, men har ikkje kome i gang med å sy det enno.... Ha ei fin veke!

Kort og Søm sa...

Det ser veldig bra ut med turkis!
Hørtes veldig hyggelig ut med syhelg.. :o)

Ha en fin tirsdag,
Fredrikke :o)

Anne sa...

Turkis er midt i blinken her! Kjempefint :)

Bestemor Drillo sa...

Hei igjen !

Det ligger noe til deg på blogggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...