I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 10. oktober 2009

Endelig er den her !!

Det har vært så spennende å sjekke postkassen hver dag - jeg har ventet og ventet etter at Anne i Scotland sendte meg mail. I dag kom den - bagen som Anne har sydd til meg :o) Bagen er i nydelige batikk stoffer. Sammen med bagen fikk jeg også: stor snelle med broderi tråd, liten snelle med quiltetråd, sjokolade (som smakte vedldig godt), tråd - Oliver Twist hand dyed in the UK, 2 pk nydelige perler, bokmerke og ett nydelig grønt batikk stoff.
Tusen hjertelig takk til Anne A. i Skotland som har sydd denne flotte bag'en til meg !
Bag'en er nydelig - batikk stoffer er en av mine store favoritter :o)
Jeg ønsker dere alle en riktig fin lørdagskveld!
Klem LeKa :o)

17 kommentarer:

Laila sa...

Kjempeflott gåve! Heldige du..:0

Tone Yvonne sa...

Pakker er morro!!

Så flott at den kom til slutt, den var jo helt klart verdt å vente på :o)

Ha en fortsatt fin helg!!

klem :o)

Orlaug sa...

Åja, den bagen var kjempefin....so kjekt å få ein so flott presang.
Og litt anna i tillegg, ser eg.....
Ha ein god sundag!

Synnove sa...

Så heldig du er! Flott veske og så mye snadder oppi da!
Jeg venter fremdeles på min, men jeg har fått mail fra en hyggelig amerikansk dame som forteller at den er på vei:-) Sååå spennende!
Ha en fortsatt god helg!

Birgitta sa...

Vilken fin väska du fått och andra roliga ting också.
Önskar dej en skön söndag.
Kramar till dej.
Birgitta

Bestemor Drillo sa...

Dette var vakre farger ! Batikk er også noe jeg med glede syr av;)
Ha en fin helg!

2ne sa...

Nydelig veske og så mye andre godsaker du har fått. Heldiggris :-) God helg

Anonym sa...

Hei.Den vesken var kjempe fin.Er så fint med slik battikk stoff.Har kunne tenkt meg å prøvd å farge slik stoff selv..Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil...

Bente sa...

Kjempefin gåve, godt ventetida er over :)

toja sa...

For en flott gave du har fått. Virkelig nydelige stoffer i den veska! Ønsker deg en fin søndag!

kreativkjeller sa...

Artig variant.. :-)
Da er det bare å stase seg opp...ta med deg nyveska, å ut på tur.;-)

Ha ei kreativ uke til deg.

Rosa sa...

Que afortunada,espero que disfrutes mucho los regalos y te acuerdes de tu amiga Ana de Escocia cuando los utilices.

Grethe sa...

Så moro, det er artig å være med på slikt. Så flott venneveske du har fått. Skal du være med i den julepynt swapen? Ønkser deg en ny og kreativ uke :0)

Turid sa...

Gratulerer med gaven. Du vet....den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves. Og kjempeflott var den.

annemariesquilt sa...

Så heldig du har vært, flotte ting!!

a good yarn sa...

Goos things come to those who wait. You scored Lena! Ann :)

Crispy sa...

What a wonderful gift Lena!! You are a very lucky lady!!

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...