I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 26. oktober 2009

FLOTTE DAMER AWARD, FRA EN FLOTT DAME...

Denne fine award'en har jeg fått fra Bestemor Drillo
- som er en flott voksen dame, med en meget trivelig blogg.

Jeg vil sende denne awarde videre til noen av mine trofaste kommentatorer:
Som alltid har omtanke for andre.
Hun lager de flotteste quiltene, og alt er for hånd.
Disse kan du se på bloggen hennes, og legg merke til
det nydelige bilde av Saige (barnebarnet).
Veldig trivelig dame som alltid har positive kommentarer, og en
koselig og innpirerende blogg. Også verd ett besøk!
Ganske ny blogger som har en kjempe koselig blogg, og som også lager
utrolig flotte quilts til innspirasjon.
Jeg skulle gjerne gitt denne awarden til dere alle, du må
derfor føle deg fri til å ta den med deg :o)


Når jeg sitter ved min pc ligger Puselusken på en stol på andre siden av bordet - av og til dukker han opp for å se hva som skjer.......... Beklager at bilde er litt uskarp, han snur seg alltid med ryggen til når han ser kamera - så her må jeg være rask om jeg skal få med de nydelige øynene hans.
Jeg ønsker deg en riktig fin mandag !
Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Hennes sa...

Oj, så spennende.
Tusen takk :o)

Jeg må ha litt hjelp....
Jeg aner ikke hvordan vi linker til andre blogger... Så flaut..

Igjen TUSEN TAKK..

STOR klem fra Osken og meg..

Anonym sa...

Hei.GRATULERER den fortjener du.For du er ei veldig hyggelig,flink og en snill dame.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil...

Hennes sa...

Pusen er nydelig.
Jeg er helt fersk i exotic verden. Jeg har hørt rykter om usedvanlig mye røyting, stemmer det?
Har du hatt exotic lenge?
Her kommer spørsmålene på rekke og rad..

Selvfølgelig gratulerer til deg som fikk den flotte awarden.
Jeg blir litt ivrig her..

Snakkes..

Crispy sa...

Aw thank you for the lovely award Lena. You are too kind!!

Crispy

May Britt sa...

Stor klem til puselusken fra Frida

Bestemor Drillo sa...

Så fine vesker! Jeg er også glad i å sy vesker selv om det er en stund siden nå. Pusen er jo helt skjønn;) Ha en fin kveld!

J Barham sa...

Your quilting is beautiful!
I also love your cat. Thanks for posting a picture.

Joyce Barham
Arkansas, USA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...