I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 30. august 2009

Autumn House Block nr. 7

Da har jeg ferdig med blokk nr. 7 til teppet, Autumn House.
Er det noen som kjenner til historien om den svarte fuglen (Black Bird), eller kråka som jeg ville kaldt den. Den dukker opp på mange mønstere - spesielt Amerikanske mønster.
Ønsker dere alle en riktig fin Søndag !
Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Crispy sa...

Your block is lovely Lena :0)

A crow, in the native American culture is a symbol of wisdom and protection. A crow on your house is a symbol of good luck. I didn't know about them being good luck, I looked it up, but I knew that the native Americans revere them.

Crispy

Stina Blomgren sa...

Härliga hus!!! :o))

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for e posten så den ikke før nå.Tusen takk for att du satte ut labbene mine.Virkelig nydelig hus der kunne jeg tenkt meg å bo.Har ikke hørt noe om den fulen.Du er så flink å sy som jeg har sakt før.Ha en riktig fin Sømndag vidre.Bodil

Lurline sa...

I really love that block! Hugs - Lurline♥

Karen sa...

House blocks are always of interest to me. I love the crow!

Grethe sa...

Nok et herlig hus. :0)

Tone Yvonne sa...

Nydelig!!!
Liker veldig godt disse husapplikasjonene :o) Flink er du!!!

Ha en rikitg fin uke!!

klem :o)

Lappedamen sa...

Kjempeflotte hus. Teppet blir så lekkert.

Flittiglise Norway sa...

SÅ lekkert:) Ha en flott dag. Hilsen Lise

Bestemor Drillo sa...

En del jobb på den blokka der, men fin ble den. Kråka må være med!
Du er en riktig proff quilter. Ha en god uke !

Karen sa...

Love block 7! Excellent blackbird.

a good yarn sa...

Your block looks terrific Lena! Well done. Interesting information from Crispy about the blackbird. Ann :)

Anonym sa...

Det er veldig vakkert!

Andrea i Minnesota, USA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...