I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 14. august 2009

Hva var det jeg tenkte på ???

Dette er en quilt fra 1999. Den ble quiltet med frihånds-quilting, mitt første forsøk. Og det ble ikke bra, det er nesten vondt å se på ....... Beklager kvaliteten på bilde, det er tatt med mobil tlf. Burde quiltet "in the ditch". Men, jeg ble en erfaring rikere og nå har jeg en perfekt do-quilt ;o)
Ha en riktig fin lørdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Crispy sa...

Lena the quilt is lovely!! I've always loved a pineapple quilt.

Crispy

siv hege sa...

I like the quilt! My first quilt was a little table runner. Not at all my best work, but I love it although the colors are odd and the quilting is awful. Maybe I`ll show it on my blog sometime.

May Britt sa...

Man lærer så lenge man lever. Man har lyst til å prøve noe nytt og så viser det seg at det ikke blir helt som man har tenkt, og man er en erfaring rikere, men kanskje litt irritert på seg selv for at man ikke skjønte det tidligere. Synes den lille quilten din ble fin jeg.

Blåbærtua sa...

Quilten er nydelig i fine farger. Vi kan alle se tilbake på feilsydde sting, og heldigvis er det sånn, for vi vil skal jo utvikle oss og bli bedre og bedre.Slik er det med livet også, vi må trå feil, for å finne ut hva som er riktig.:O)
P.s! Du har blitt en mester på Quilting!
God helg!

Anonym sa...

Hallo.Jeg synes teppe ditt ble fint jeg.Fine farger i det.Ha en riktig fin helg.Bodil

sjoko sa...

Takk for veldig hyggelige meldinger på min blogg. Jeg setter stor pris på ditt kosellige og inspirerende selskap ;o) A

Er du tilbake og klar til å møtes onsdag???????

LindaQuilt sa...

Tatt med mobilkamera, ser jo quilten veldig fin ut!
Ja, kjennermeg godt igjen i et å misse når en er fersk i frihåndsquilting! Og det er ikke så mye å gjøre med det. Jeg syns jeg fikk dreisen på det en gang, men nå henger skuldrene langt oppunder ørene når jeg holder på. Selv om jeg alltid øver meg i forkant.

Ha en fortryllende helg!

Her i vest regner det, men jeg må forberede arbeid, så det blir visst ikke sying på meg.

2ne sa...

Nydelig teppe i flotte farger - men ja det hadde kanskje vært penere om det ble quiltet i sømmene. Men en gang skal man jo lære frihåndsquilting, øvelse gjør mester :-)Dette blir jo en minne fra den gang.....

Unknown sa...

Hei...., syns den ser flott ut jeg, men jeg ser jo ikke de detaljene som du ser, og ikke minst vet. Men som flere har skrevet; man lærer så lenge man lever... :O)

ha en flott lørdagskveld!

Merete sa...

Quilten er flott den, heldigvis får vi mer erfaring når det gjelder quilting etterhvert også:-)

a good yarn sa...

Looks just fine from here LeKa! Most of us have one. Don't be too hard on yourself. We all get better with practice. Ann :)

Lisbeth. sa...

Hei, Quilten din ser helt flott ut den.. Ligger en award til deg inne på bloggen min.. Ha en fargerik søndag. ;D

Litamora's Quilt & Design sa...

Jeg digger den søte quilten din!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...