I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 18. august 2009

Siste blokk i Verandah Views Bom

Her ligger alle blokkene til Veranda Views. Det har vært så koseligt å sy dem at det nesten føles litt trist at det ikke er flere. Jeg må la dem ligge en stund før jeg bestemmer meg for hvilke stoffer som skal ramme dem inn. Alle blokkene var helt skjønne også den siste, selv om det var tekst på den. Jeg er ikke så glad i å stiche tekst......
Ha en rikti fin tirsdag !
Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Nydelig blokker du har brodert skal bli kjekt å se vordan det blir.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil

Orlaug sa...

Å, so fint det var........spennande korleis det blir til slutt.
Ein fin tirsdag til deg òg.

Bestemor Drillo sa...

Aldeles nydelige blokker! Venter spent på innrammingen! Ha en fin dag!

Synnove sa...

Så fine! Jeg har printet ut alle mønstrene til denne jeg også, men det spørs om jeg får tid til å sy dem da! Lykke til med innrammingen, det blir helt sikkert kjempeflott!

Tone-Quilten sa...

Kjempefine bilder. Jeg har også skrivd ut disse. Gleder meg til og se dine ferdig. Tusen takk for alle de fine komentarene du legger igjen hos meg. Ha en fin quilte dag

Crispy sa...

All your blocks are wonderful!! I'm sure you will find the perfect fabric to finish them up.

Crispy

Laila sa...

Ja, det blir litt stusseleg no når det ikkje kjem fleire av desse. Vi får håpe på noko tilsvarande neste år også. Eg er spent på å sjå stoffa du vel til å binde desse blokkene saman.

Linda sa...

Nydelig,gleder meg til å se den montert.Linda :))

Merete sa...

Nydelige blokker, blir spennende å se hvordan du monterer disse, er sikker på at du finner på noe flott!

Lurline sa...

Your stitcheries are just lovely - I love the bottom one!
Hugs - Lurline♥

Kort og Søm sa...

De ser veldig fine ut, gleder meg til å se det helt ferdig montert!
Ha en fin dag,
Fredrikke :o)

Anne sa...

Vakkert - er som de andre spent på monteringen. Nå har jeg studert alle innleggene fra uker tilbake, (har mye å ta igjen etter ferien): Du har jammen fått gjort masse, ikke minst imponerende veiledning på applikasjon, kjempefint!

Karen sa...

I'm just stitching up my last block and it is sad that it is the last one. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...