I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 23. august 2009

Overraskelse

Etter en fin dag med min kjære og svigerfar på Harry-tur til Sverige, og Corvette treff i Sarpsborg, kom vi hjem og fant en
liten hilsen i postkassen. For en tid tilbake sendte jeg et fingerbøll fra Hønefoss til Marita i Lier.
Marita er en veldig Hyggelig jente som jeg ble kjent med når jeg bodde på Konnerud og var med i Drammen Quilte Lag.
Sommerfugl-magnet til kjøleskap, og bilde til å stryke på stoff
m / bruksanvisning!
Tusen takk Marita! Det var en meget Hyggelig overraskelse: o)
Jeg elsker sommerfugler! Og de motivene er jo bare så søte .......
Og ikke minst, Oppskrift på hvordan det skal gjøres!
Har ett slikt motiv fra tidligere som ligger ubrukt Fordi jeg ikke
Viste hvordanmotivet skal overføres til stoff ....
Quiltehilsen fra Leka

9 kommentarer:

Orlaug sa...

So kjekt med overrasking...iallfall når det er av detta slaget....
God sundag!!!

Mona sa...

Dette var en hyggelig overraskelse.
Nydelig sommerfugl. Strykemotivet også er lekkert. Ha en fin dag.

LindaQuilt sa...

En kjekk overraskelse, ja!
Du må ha lykke til med å overføre motiv til stoff!

Ha en fin søndag!

Anne sa...

Fin helg og koselig overraskelse! Det motivet var veldig lekkert, spent på å se hva du gjør med det.

Crispy sa...

Such a lovely surprise, I love the picture...very elegant. What a good friend you have!

Crispy

Anonym sa...

Hei.Så heldig du var så fikk så mye fint i pakken.Kjekt med åveraskelse.Jeg har aldrig prøvd å føre motiv til stoff.Vet ikke vordan man gjør det.Har vært kjekt å prøvd.Ha en riktig fin Søndag.Bodil

Lurline sa...

Gorgeous gifts!
Hugs - Lurline♥

Mona sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg er kansje generøs, men min svigerinne betalte for skapet. Beklager hvis det kom fram av innlegget at jeg hadde gitt det bort. Samme type skap fant jeg på finn i dag til 4500. Laaaaangt over det jeg tok tok for mitt. Gleder meg til jeg får hentet mitt "nye" skap.

Marita sa...

Og takk det samme! Så koselig at det falt i smak. Derfor spurte Kari deg om adressen *hehe*
Sommefuglen er den søteste magneten jeg har sett på lenge, måtte bare ha den til deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...