I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 17. august 2009

Fra Lisbeth har jeg motatt denne flotte awarden. 1000-hjertelig takk :o) Selv om jeg har mottatt denne awarden tidligere er det bare så koseligt å få den igen! Jeg føler meg en tanke ydmyk over at noen setter så stor pris på bloggen min, at en award tildeles meg.
Jeg er svært takknemmelig for all den insprasjon og all den energien som alle de flotte bloggene deres gir meg.
Jeg ønsker derfor å gi denne awarden videre til dere alle sammen.
Ta den med deg og gi den gjerne videre.
Quiltehilsen LeKa

1 kommentar:

Lurline sa...

A gorgeous award!
Hugs - Lurline♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...