I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 9. august 2009

Sminkepung

I dag har jeg ikke gjort så mye søm, må gjøres litt fornuftige ting innimellom :o) Men jeg har fått sydd denne sminkepungen. Måtte bare ta bilde av den gamle fine ovnen vår :o))
Jeg må snart ha en liten giweavay, må bare sy ferdig premiene - så her må du bare følge med !!
Ha en riktig fin søndagskveld også håper jeg at dere har hatt en flott og kreativ helg :o))
Quiltehilsen LeKa :o)

15 kommentarer:

LindaQuilt sa...

Du er jammen produktiv! Er ikke det å sy fornuftig, da? Det syns nå jeg... Men jeg skjønner at det også er andre, og kanskje viktigere ting som må tas hånd om, og dermed kommer sying i annen rekke. Slik er det hos meg, rett som det er!

Anonym sa...

Så flott ovn! Vi har også en slik gammel ovn på hytta, men denne var mye, mye mer velstelt og fin, vår er det nok både svart og litt rusten. Foreløpig ;)
Og, - sying er fornuftig, men av og til må andre fornuftige ting prioriteres! Søøt sminkepung ja!

Anonym sa...

Hei.Fin sminkepung.Må si att du er rask og sy innimellom andre jøremål.Stilig åvn er så gla i det som er gammelt.Hilsen Bodil

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Beautiful purse and I love that oven, how old is that? xo

Karen sa...

The old stove is wonderful! Wish I had room for one.

Orlaug sa...

Flott sminkepung!
Har lenge hatt planer om å sy nokon slike, mønster og stoff ligg og ventar....
Og so flott, gammal ovn.....kjempebra at slike vert tekne vare på!!

QuilteMållika sa...

Så søt sminkeveske! Du har fått glidelås og øverste bånd så fint til. Holder du et blogg-kurs?!

Kjenner til det der med å la symaskinen stå og gjøre andre må-ting. Innimellom blir jeg supereffektiv, slik at jeg kan tillate meg å sy videre.

Crispy sa...

Lena the bag is wonderful, love the fabrics. Some days we are too busy to do much sewing. I love the old stove. I have one in my kitchen that I put the microwave on but it is not as old as your's.

Crispy

Grethe sa...

Stadig nye produkter - så nydelig denne sminkepungen var.
Ønsker deg en fin uke, fra Grethe

JULIEK sa...

For en nydelig gammel ovn dere har : )

Flittiglise Norway sa...

wow.. så fin og så flink du er:))

Elins systue sa...

Fin pung av fint stoff. Har maken til denne ovnen, men en nyere utgave tror jeg

Litamora's Quilt & Design sa...

For en søt pung, og for en nydelig ovn! Nostaligi.... :o)
Ha en fortsatt kreativ uke ;o)
Lappeklem,
Laila

a good yarn sa...

That's a sweet little bag and your oven is fabulous! Ann :)

Timotei sa...

Sminkepungen er nydelig og det er også den lille vesken i forrige innlegget! Ovnen er bare så flott. Den må du ta vare på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...