I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 29. august 2009

Flere sminkepunger og flere Giveaway's

Jeg er i gang å planlegge flere sminkepunger - de er vanedannende å sy :o)
De nye sminkepungene vil ha LenaBlomsten på utsiden.
LenaBlomsten tegnet jeg for en del år siden og den har jeg brukt mye - den ble opprinnelig tegnet til ett rødt/lime grønnt teppe (som ikke er ferdig enda - LOL). Det er flere flotte Giveaway's rundt om kring.
Bodil har strikket disse flotte sokkene. Trekkes i morgen - søndag.
Drømmequilten har Giveaway - trekkes fredags kveld.
Lurline har Giveaway - Trekkes 30.08.09
FlittigLise har Giveaway - Trekkes 01.10.09.
Ønsker dere alle lykke til !

Quiltehilsen fra LeKa :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Virkelig nydelig de blomstene du skal ha på sminkepungene.Skal bli kjekt å se dem ferdig.Teppe ditt ser virkelig fint ut.Tusen takk for fine ord ang.konkuransen min.Ha en riktig fin Lørdag.Bodil

Crispy sa...

Very pretty Lena flowers!! Showing us the flowers means you are working on the UFO?? LOL

Crispy

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var interessant. Jeg har aldri sett noen som har fått så mange svar som deg: ) Dette gjør meg nysgjerrig. Fin blogg du har. Du er flink til å sy!

Grethe sa...

Nydelige blomster, blir spennende å se dem på sminkepungene. Du er bare så kreativ og efferktiv. Ønsker deg en fin lørdag. Fra Grethe :0)

Anne-Mettes Oaser sa...

Dine Lenablomster er jeg ret vild med!
God søndag og mange hilsner
Anne-Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...