I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 24. august 2009

Friendship Bag Swap

Nå har jeg fått tildelt min Friendship Bag Swap venn. Litt små skuffet over at hun ikke har blogg, men det er bare fordi jeg er så veldig nyskjerrig på hvem hun er og hva hun liker.
Jeg må bare sy en bag som er etter min egen smak, også får jeg håpe at hun liker den og blir glad. Jeg kan også røpe at hun er ikke fra norge :o)

Husker du disse små sminkepungene jeg sydde til vennindegaver i julen i fjor? Ikke ?? Vell, det er helt ok. Nå er jeg i gang med en ny stor-produksjon av disse, og denne gangen vil du ha mulighet til å få din egen........ Yepp, det er bare å følge med for her blir det, i løpet av uken, Give away med MANGE muligheter til å vinne !!
Bilde av de nye sminkepungene og regler kommer senere......
Ha en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa

17 kommentarer:

a good yarn sa...

Your little purses look just marvellous Leka! What pretty colours. I have my Friendship Bag Swap Partner. I'm excited about making a bag for her. Thankfully she has a blog so I can choose fabric I think she will like. Ann :)

Synnove sa...

Swap'en blir spennende! Jeg har fått tildelt en fransk dame, og hun har heldigvis blogg. Utrolig flotte ting hun lager også, så der får jeg en utfordring!
De små veskene dine er nydelige, det blir spennende med den giveawayen din:-)
Klem, Synnøve

Anonym sa...

Hei.Må si att du er flink.Blir du ikke lei av å sitte å sy det samme om og om igjen.Jeg blir helt fasinert åver deg.De er så fine.Ha en riktig fin Mandag bak symaskinen.Bodil

Crispy sa...

It will be fun to see what you make for your partner, I'm sure she will love it. I also look forward to seeing what you receive.

Oh Goody a giveaway!!! I can hardly wait!!

Crispy

~Marica~ sa...

Så duktig du har varit och gjort alla dessa fina väskor..Det ska bli spännande och se vad du har hittat på som giveaway :)

Ha en bra dag!

May Britt sa...

Så stilig det ser ut med alle disse flotte sminkepungene. Fritt for en rosa SMIL SMIL SMIL Lykke til med giveawayen din. Kommer tilbake og sjekker ut den :)

Tingelingeling sa...

Såå fine!! Lykke til med de nye!!

Bestemor Drillo sa...

Skal si du er en produktiv dame!
Flotte venninnegaver! Jeg følger med og vil gjerne se hvordan de nye blir. God ettermiddag til deg!

Anne sa...

Alle de små sminkepungene på ett brett er et lekkert syn :)

Lise in Norway sa...

For en utrolig produksjon !

QuilteMållika sa...

Jeg er rått imponert over alt du syr! For et skue å se alle sminkeveskene samlet! Følger spent med på bloggen for å se GIVE AWAYEN din;-)

Stina Blomgren sa...

Hej Hopp.... såå fina... och dessa gjorde du förra året.. och nya ska göras... ahhh... ska bli kul att se va dd u har hittat på!!! :o) Lycka till

Quiltefia sa...

Wow, så utrolig bra å lage så mange kjempefine sminkepunger.... Jeg fikk også tildelt en uten blogg, men med en e-mail addresse som fortalte utrolig mye!! Ikke i Norge!! Men det er morrp, lell!!

Kort og Søm sa...

Kjempe fine!!
Fredrikke :o)

Flittiglise Norway sa...

Så utrolig flotte:) Ha en fin dag. Hilsen Lise

Mary Grace McNamara sa...

I also have a friendship bag swap partner who does not blog, so I made up a free gmail account and called it (her name + Bag) @gmail .com. Then I wrote to her using that email account so she wouldn't be able to find out who I am. She wrote back with all kinds of great information about what she does and what she likes and her fabric color choices and all that. Now I know I can make her something she will like, and we can communicate before the end of the swap!

Love your little bags, and hope to win your giveaway!

MGM

toneab sa...

Lekre disse små veskene/pungene dine! Følger deg via bloglines :-) Det gir både inspirasjon og glede!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...