I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 25. august 2009

Dette holder jeg på med i dag :o)

I dag syr jeg sminkepunger som er til min Giveaway som starter i løpet av uken. Jeg håper å bli ferdig i kveld.......men, må jeg ta dagen i morgen til hjelp så er det også ok. Bodil spurte om hvordan jeg orker å sy det samme om og om igjen - Svaret er enkelt, jeg virkelig stor koser meg med flotte stoffer. Det er kanskje ingen hemlighet at jeg er stoff avhengig :o)Og jeg har klartå lage en button som dere kan linke...... syns jeg har vært flink, jeg! Mere info om giveaway kommer senere.

Vell......da skal jeg sy videre - så følg med !!!!Ha en riktig fin tirsdagskveld!

Quiltehilsen LeKa

13 kommentarer:

Quilter Going Bananas sa...

A giveaway, how exciting! Love the button you made for it :^)

Anonym sa...

Jammen er du effektiv!! Jeg blir litt målløs når jeg ser slik storproduksjon.. Og litt misunnelig faktisk, skulle ønske jeg også hadde pågangsmot nok. Kanskje jeg kan nøye meg med å vinne en flott sminkepung? ;) Følger spent med på giveaway! Ha en produktiv kveld!

Synnove sa...

Oi det blir spennende, sminkepungene er flotte, med så fine stoffer:-)

Anonym sa...

Hei.Må si det en gang til.Er fasinert åver vor flink du er og har riktig med pågangsmot.Så du får kose deg vidre ved symaskinen og ha en riktig fin Tirsdagskveld.Bodil

Stina Blomgren sa...

Tygerna som du använder ... ser helt underbara ut.. och då är det kul at sy!!! Lycka till.. väntar med spänning på fortsättning!! :o)

wishes, true and kind sa...

Very cute bags. Great fabric!

Crispy sa...

Woo Hoo!!! A Giveaway!!! I copied your button so I have it all ready to post on my blog when you announce the start of the giveaway.

Crispy

May Britt sa...

Tøfft gjort synes jeg. For det er mange som hater å sy i glidelås :)

Bestemor Drillo sa...

For noen lekre stoffer! Følger spent med på produksjonen.
Hilsen en annen stoffmisbruker.

Anonym sa...

All your purses are beautiful. Congratulations.

Ellemeller sa...

Delikate og lekre sminkepungar!

Anita

Kjellfrid sa...

Hei på deg! Da fant jeg bloggen din! Jammen er du flink!
Du finner meg på www.kjellfrid.com
Hilsen Kjellfrid

DAWNIE sa...

Just love the purses. Would love to win one of these. I really like the blue or the green ones. Thanks for the opportunity to enter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...