I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 17. august 2009

Mandagens strabaser .......

Var innom Hønefoss i dag, og gikk tilfeldigvis innom en sy/garn butikk - de har ikke så mye quilterelaterte ting men noe smått er det å finne. På tilbudsbord fant jeg disse trådene fra Thimbelberries og to pakker med Moda stoff - 40 biter i hver, samt disse fine håndtakene i skinn. Alt til halv pris........................................mere skal det ikke til for å gjøre meg lykkelig :o)Og så var det dette lille pelstrynet som bare seig opp på bordet i dag tidlig, helt stille og lydløst bare var han der, midt oppå blokken min......... Han vet veeeelig godt at oppå bord, er ikke lov, det er NEI.... Jeg løftet han bestemt ned på gulvet og gikk for å lage litt frokost og en kopp kaffe....
Kom tilbake 10 minutter senere, og se....... nå snorket han også ............LOL

Lurer egentlig på hva som skjer i heimen når vi ikke er tilstede .....LOL ....... jeg er ikke helt sikker på om jeg egentlig vil vite det . . . . lol
Quiltehilsen LeKa

13 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :o)

Det der er slik katten til min søster også holder på......! Vi kan jo bare håper at de i hovedsak sover når ingen er hjemme ;-D I allefall er det en trygg illusjon..... Pusen din er veldig søt!!!

Vet hva du mener, det skal ingenting til å frembringe lykkefølelse som å finne quilteting der man minst aner......


Ha en riktig god mandagskveld!!

:o)

Linda sa...

Hei!Skjønn pus,vår katt liker også å legge seg til på stoffene mine når jeg syr.Flotte ting fra Hønefoss.Ha ei venninne som driver
Bånsull i Hønefoss.du har kanskje sett den? Ha en fin mandagskveld!
Linda :))

annemariesquilt sa...

Ååå din heldiggris, mye fint..
Heia jeg har linket deg i dag , håper det er Ok?

Marita sa...

Så mye fint for halve prisen! Morsomt å handle da ja. Pus er nydelig da. Er også "plaget" med innpåsliten pus, men tror han søker selskapet mer enn stoffene.

Ang. postene jeg går: Jeg har gått 15 og det er 9 igjen = 24 tilsammen og det skal jeg klare :o)

Merete sa...

Skal ikke så mye til for å glede en quilter, tenk å få bruke penger på noen skatter, og er de enda på tilbud er jo dagen fullendt:-)

LindaQuilt sa...

Det er jo litt koselig og, da, at kattepus vil være der du er - og til og med være der når du ikke er der (he he).... Katten vår går så sjelden oppå bordene, at NÅR hun gjør det, så ender jeg opp med å stryke og klappe henne *det er så koselig*... Pedagogisk ukorrekt, men kater er heller ikke mottakelige for pedagoikk, så...

Koselige bilder du deler med oss!

Ha en strålende fin kveld!

Gretchen sa...

You have a wonderful "quilt helper cat"! Such cute photographs and a beautiful cat. I think it is very funny that cats in Norway are exactly the same as cats in the U.S. when it comes to helping us quilt!

2ne sa...

Takker for kommentar i bloggen min. Ser ut som om du har fått tak i noen go'biter i dag - som du sier, slike ting kan gjøre oss utrolig glad. Flott blokk du og katten din syr også :-)

Grethe sa...

Så mye fint du fant. Nydelig pus......
Jeg lurer på noe, jeg ser at du har meldt deg på Friendship Bag Swap- forstår jeg det rett så skal vi bytte veske med en annen ( en bloggvenn som Quilting Gallery velger)?????
Fra Grethe

sjoko sa...

Det var jo skikkelige skatter som finns der i Hønefoss. Jeg likte kommentaren om at du tilfeldigvis gikk innom butikken........
Koselige blokker du holder på med. Er fortsatt "bare" ferdig med 6 og de seks andre er lagt opp.
Jeg manglet noen mørk-mørk, men de satte jeg sammen av noen av de som ble til overs. Lykke til.

Anonym sa...

Tror jammen jeg må rusle meg en tur på torvet i morgen selv, om det er noe igjen på tilbudsbordet da? ;)
Kjempesøt, og helt sikkert veldig uskyldig, pus du har!

Anonym sa...

Hei.Virkelig mye fint du fikk kjøpe på salg halv pris.Å for en nydelig kattepus du har spørs om den har lyst til å hjelpe deg å sy.Hilsen Bodil

Crispy sa...

Very nice finds from the shop and on sale if also good. Sometimes accidental shopping is good LOL.

I love your helper. I'm very impressed that he didn't mess up your block, he just wanted a pillow to rest his head and that pile worked very well LOL. Oh, I love the block too, Carpenter Wheels are one of my favorites.

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...