I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 20. august 2009

A Christmas Wish Bom

Her er det så mye annet en quilting som foregår, men litt stichery blir det tid til.
I går var jeg rundt omkring og fikk ordnet både det ene og det andre - Også til sen lunch hos min gode venninde Gunn (ingen blogg) - for så å farte videre til sykklubb hos Annelise - som forøvrig har en veldig koselig blogg.
Har du lyst til å stikke innom og hilse på henne, så er adressen her > Sjoko Quilt :o) Nest siste blokken i "A Christmas Wish Bom" fra Gail Pan Design, er nå ferdig.
Dette blir så koseligt. Tror jeg kommer til å bruke kun røde stoffer som ramme rundt dette. Det er enda lenge til jul, så jeg har jo veldig godt tid til å bestemme meg på ....LOL
Ha en riktig fin torsdag !
Vi sees :o))

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Blokkene ble veldig fine.Jeg trur det blir fint med rødt siden du har brodert med en del rødt og att det er jul.Ikke for att jeg har noe med det.Det bestemmer du jo selv.Ha en riktig god Torsdag.Bodil

Bestemor Drillo sa...

Dette motivet var ordentlig julete og vakkert. Rødt blir nok fint rundt, men det er lenge til jul som du sier. Jeg holder på med høstdrøm fra siste quiltemagasinet.
Ha en god dag!

Crispy sa...

The blocks are beautiful and red sashing will be just perfect. Christmas may seem to be far away but it does sneak up on you LOL

Crispy

Bente sa...

Nydelig!!!

Eg har akkurat begynt på desse blokkene, held på med nr 1,ikkje mi sterke side dette nei ;-)
Men det er koselig arbeid likevel.

annemariesquilt sa...

Dette blir fantastisk flott, du er heldig som er så flink til å brodere..

Orlaug sa...

Masse flott broderi her......vert nok fint med rødt...seier eg, sjølvsagt, sidan det er yndlingsfargen min.
God helg til deg!!!!

a good yarn sa...

Du er en så fruktbar (prolific) stitcher, Leka. Dette vil være et herlig lappeteppe når du er ferdig. Jeg liker å se arbeidet. Ann :)

Karen sa...

So pretty! I am going to make this one next year.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...