I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 16. september 2009

Advents duker....

Det er kanskje litt tidlig å tenke på advent og jul men siden
Tone er så snill å minne oss på at det er 100 dager igjen til Jul.
I den anledningen vil jeg gjerne få lov å vise dere noen advent
duker som jeg er veldig glad for å ta frem hvert år :o)
Det er alltid like koseligt å kle huset innvendig med lilla.
Gløgg, stearinlys, røkelse........
Julelys i vinduet.....
Uvær som blåser ute.....
Men først skal vi ha en riktig så lang og koselig høst !!
Ha en riktig dag!
Quiltehilsen LeKa :o)

15 kommentarer:

Crispy sa...

Such lovely table toppers Lena, the top one is my favorite :0)

I love the smells of Christmas, the storms...not so much LOL.

Crispy

Bestemor Drillo sa...

Nydelige var de alle sammen, jeg gleder meg bestandig til den tiden.

Ha en fin onsdag

Kort og Søm sa...

De var fine, likte spesielt godt den øverste!
Nei, jeg håper at jeg ikke vil ha vondt i tåen 1/2 år.. :o)

Ha en fin dag,
Fredrikke :o)

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Kjempefine - elsker lillafargene.

Orlaug sa...

Skjønar godt at det er kjekt å ta desse fram til advent...nydelege.
Og, ja det nærmar seg......for kvar dag.

Annelise Pedersen sa...

Hvor er de smukke!

Vi bruger desværre ikke den lilla farve særligt meget til advent her i Danmark, men forhåbentlig lærer vi det snart!

Laila sa...

Så mange fine adventsløparar du har :) Eg er som du, ser fram til å pynte huset i lilla. Men akkurat no er det hausten som gjeld. Fin tid det også, hvis vi slepp unna dei verste hauststormane..

Flittiglise Norway sa...

Knallfine, og Så lekre adventsfarger. Ser frem mot jul nå:) HA en flott kveld. Hilsen Lise

Anonym sa...

Å, nå gleder jeg meg allerede!!! Tre ferdige julegaver i helgen, og to til innkjøpt i dag, jeg er snart klar!!
Jeg er også veldig glad i advent, og elsker å pynte i lilla, sølv og hvitt.. Tror nesten jeg pynter huset mer til advent enn til jul ;)
Jeg synes den øverste brikken/duken din var skikkelig lekker! Så flott spill i alle de ulike lilla- nyansene!
100 dager igjen, og så er det JUL! Men først en hektisk, men hyggelig høst! Nyt den!

Elins systue sa...

Får skikkelig adventsfølelse med å se på disse

Anonym sa...

Hei.De var kjempe fine.Det er så fint med lilla.Ja tiden går fort nå fram til jul...Ha en riktig fin Høstdag.Bodil

a good yarn sa...

Oh no Lena, it's definitely time to start thinking about Christmas. I love those gorgeous purples. How lovely to have these beautiful pieces to adorn your home. Ann :)

Sølvis blog sa...

Tusen takk for flott gave som kom i posten i dag.

annemariesquilt sa...

Heia flotte duker og løpere. Jeg likte godt stoffene du har brukt. Det er ikke alltid lett å finne fine lilla stoffer til advent.

sz.marika sa...

Hvordan er dette en fin duk? (2, 3, 4-årig bilde tror jeg)
Kan du anbefale utarbeidelse av illustrasjonene?
Jeg vet ikke teknikken.
Språket er ikke til Google oversetter hjelpe meg.
Jeg beklager, og takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...