I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

fredag 18. september 2009

Må ha det, bare må ha ........

Jeg har investert i nytt kamera, måtte bare ha det........!
Så fra nå av vil bildene mine kunne vise knivskarpe detaljer
- håper jeg i hverfall. Og min kjære skal få tilbake kamera
som jeg til nå har lånt fra han. Tror han er glad for det !
Jeg har også funnet tre flotte nye blogger
som så absolutt er verd å ta en tur innom,
og
(sjekk den herlige pusen til Hennes Drøm - han er helt hærlig)
Og jeg er sikker på at våre nye bloggvenner blir glade
om dere legger igjen en liten hilsen også :o)
Ha en riktig fin fredag!
Quiltehilsen LeKa :o)

8 kommentarer:

Kjellfridsblogg sa...

Tusen takk, Lena! Det var hyggelig! Jeg blir inspirert av å være blogger! Jeg får lyst til å lage nye ting og vise de fram og jeg blir inspirert av alt jeg ser og leser på andres blogger.

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer så mye! Har også lurt litt på nytt kamera, men vi får se !

God helg til deg!

May Britt sa...

Gratulerer med nytt kamera. Jeg driver og ønsker meg et nytt jeg også. Så dette kan du anbefale??

Crispy sa...

A very nice camera Lena!! The hard part is getting it to do what you want LOL.

Crispy

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med riktig fint nytt fotoaparat.Skal bli kjekt å se mye fine bider av mye fint Qvilting og lappetepper.Ha en riktig fin Fredagskveld.Bodil

SewCalGal sa...

I'll be interested in what you think of your new camera. My camera is old and I just splurged this week for a new one. Bought a Panasonic, but I don't like the quality of the photos. Have been thinking of returnng it and getting a more expensive Canon. But big price increase. I'm not familiar with what you bought so will be anxious to hear your thoughts and see photos.

SewCalGal
www.sewcalgal.blogspot.com

Merete sa...

Gratulerer med nytt kamera, gleder meg til flotte bilder fremover:-)

annemariesquilt sa...

Gratulerer med nytt kamera, gleder meg til å se alle bildene du kommer til å ta av dine nye prosjekter..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...