I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

lørdag 19. september 2009

UFO'er

For en del år siden var jeg med på en Round Robbin, jeg husker desverre ikke hvem som var med på rundene. Round Robbin duk har blitt liggende og er nå ofisielt en UFO. Ytterste kanten besto i firkanter i rødt og blått og stjal for mye oppmerksomhet. For å roe det hele ned, har jeg skåret vekk mesteparten av de røde.
Jeg har en UFO til, denne er fra Thimbelberries klubben.
Denne har nok blitt liggende fordi jeg tenkte å snu det ene gresskaret. Tror det vil bli mye finere da jeg tenkte å bruke denne til høst duk.

Disse to bildene er tatt med mitt nye kamera :o)
Ønskr dere en riktig fin lørdagskveld!
Quiltehilsen fra LeKa :o)

17 kommentarer:

wishes, true and kind sa...

Round robins always sound like a lot of fun, but I've never done one. Enjoy your new camera!

Crispy sa...

Your UFO's are lovely, I agree that cutting off some of the red really made the top one much better. :0) Your new camera takes wonderful pictures.

Crispy

Elins systue sa...

Fine ufoer. Kos deg med det nye kameraet

Anonym sa...

Hei.Fine ting du har laget.Ble jo fine bilder av ditt nye fotoaparat.Ha en riktig fin Høsthelg videre.Klem fra Bodil

torleif ann karin sa...

Så fine tepper/duker du lager. Skjønner ikke at det går ant.
Hvorfor kalles de ufoer?
Er mektig imponert over arbeidet ditt.

God lørdagskveld.

Klem Ann<3

sjoko sa...

Gratulerer med nytt kamera - blir kjempefine bilder ;o)
Husker godt disse ufo'er - de er kjempefine så det er da bare å sy i vei. Kanskje vi skulle lage en lille ufo konkurranse ????

Anonym sa...

Lena
Your giveaway pouch arrived today! Your workmanship is absolutely wonderful! I could easily take a dozen more! Now to figure out how you made that. I know you have a few tutorials on zipper and bottom posted previously. Thank you again!! I absolutely love it!!

a good yarn sa...

Definitely worth finishing, Lena. Sometimes a rethink of the design is all it takes! Ann :)

Anne sa...

Gratulerer med det nye kameraet, det ser supert ut :) UFO-ene dine fortjener å bli tatt fram, det var smart å skjære av litt av det røde - nå ser det ut som det blir akkurat passe mengde rødt!

Turid sa...

Gratulerer med nytt kamera. Tror nok at jeg burde hatt et nytt selv også. Høstduken din blir nok fin. Rart med det en gjemmer, kommer alltid til nytte en eller annen gang. Som du ser har jeg fått hjelp til å likevel kommentere innleggene dine. Har nok feil type blogg, jeg, så det er ikke alle jeg kan kommentere på. Men nå kan jeg, dessverre uten direkte link, men med adresse.

Min stil sa...

Kjempefint. Er imponert over dere som er så flink å sy.
Jeg ønsker deg en kjempeflott søndag.
Stor klæm fra Susanne

Unknown sa...

hei!
Først og fremst tusen,tusen takk for den lille, nydelige pungen som datt ned i postkassen min i går. den er så utrolig flott, jeg har studert den mange ganger, og jeg er stum av beundring over bl. annet den veldig jevne og flotte makinquiltingen. :O)

Grattis med nytt kamera... :O)

Du har produsert mye og blogget mye også siden sist jeg var innom deg. Beklagligvis har jeg hatt litt dårlig tid til blogging i det siste. men jeg må bare si aty alt du lager blir så utrolig fint...

ønsker deg en strålende søndagskveld!

Micki sa...

Your UFOs are just lovely! It is wonderful to be able to finish them.
Micki

Grethe sa...

Kjempe koselig å komme innom bloggen din, du lager så mye fint. Det har blitt litt lite håndarbeid den siste tiden. Ny jobb gjør at tiden til hobby har blitt litt snau. Ønsker deg fin uke :0)

Tone Yvonne sa...

UFO'er ja, dem har jeg en del av ;-D og så. Prøver som best det er å holde dem inne i skapet mitt hahahaha....
Imponerende å se hva andre har :o)

Nå har jeg lagt ut mitt første tepper, du får ta en titt ;-D

Ha en strålende uke :-D

Bestemor Drillo sa...

Det høstarbeidet var nydelig !
Så samstemte og fine farger. Enig med deg når det gjelder gresskaret.

Ha en fin uke !

Kjersti M sa...

Så nydelige UFO'er. Gleder meg til å se de ferdige. Med sylskarpe bilder :-) Gratulerer med kameraet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...