I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 15. september 2009

Love Letter og Autumn House

Jeg er i gang med Love Letter, blokk nr 2.
Også denne gang har jeg valgt å bruke noen stoff fra eget lager.
Igjen er det stoff til urnen som jeg ikke var fornøyd med.
Fikk samme stoffet som til blokk nr 1, håper dette var tilfeldig:o)
Blokk nr 7 i Autumn House er også kommet, må kanskje sy denne først :o)

Her er det sol og blå himmel, fra 5-6 grader i formiddag er vi nå oppe i 20,6 grader.
Nå skal jeg passe på å få klippet gress - vi sees snart !
Quiltehilsen LeKa :o)

10 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Spennende blokk ! Godt å høre at det er sommer hos dere også ! Ha en fin dag !

susis quilts sa...

meget fin blir den,hilsen,susi

Elins systue sa...

Sommerlig preg på denne, riktig fin

Crispy sa...

Ha Ha always something we want to stitch first.

Bob is cutting the grass, I get to work :0(

Stina Blomgren sa...

Block två.... åhhh.. önskar att jag var så snabb som dig!! :o) Ser härlig ut!!! :o)

Synnove sa...

Så nydelig den er! Jeg beundrer dere som holder på med appliksjon:-)

Miriam sa...

That is a lovely block!! I can't wait to see more.

I should be cutting grass too!

Anonym sa...

Hei.Virkelig nydeig blokk.Ha en riktig fin høstdag.Bodil

Bestemor Drillo sa...

Hei igjen !Takk for kommentaren! Du spør om mitt kamera.

Det er et flere år gammelt digitalkamera: Cannon digital IXUS 65. Det er utrolig at det virker for det har vært under vann minst to ganger. Ha en fin dag !

a good yarn sa...

It's looking good Lena. You do such lovely work. Ann :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...