I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

søndag 6. september 2009

Innom Lille Stasjon .......

Jeg måtte innom Lille Stasjon i Lier for å levere en
Dagslys Lampe (Ott-Little) til reperasjon.
Noe småting kom jeg selvfølgelig hjem med.......
Disse to "vennene" ville så veldig bli med meg hjem :o) Og disse to gode "vennene" også...... ;o))
Noen stoffer ble det også, de skal jeg vise dere senere -
de skal inn i en quilt jeg skal sy som gave til min kusine som skal gifte seg.
Og nå har jeg dårlig tid for mamma kommer i morgen
for å hjelpe til med å tråkle teppet.
Quiltehilsen LeKa :o)

6 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Er det ikke rart - når en besøker en quiltebutikk - går man aldri tomhendt derfra :-)
Spennende å se hva du får ut av innkjøpet.

Grethe sa...

Så mye lekkert du har kjøpt deg. Det er bare så herlig med noen nye stoffer og mønster. Lykke til med tråkling av teppe.

Crispy sa...

Oooo love the patterns. I look forward to seeing the quilt you make!!

Crispy

a good yarn sa...

I really like the tree pattern, Lena and jelly rolls are a nice gift to give yourself. Ann :)

Anne Ida sa...

Er det ikke gøy å ta med seg noen nye venner hjem? Heehee! Gleder meg til å se hva du gjør med disse!

kreativkjeller sa...

Mye fint her inne...og gode tips.
Må nok legger deg til i min blogg.. :-)
Ha ei kreativ uke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...