I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

onsdag 9. september 2009

And the Winners is..... Og vinnerene er

Thank you so much, to everybody who has participate at LeKaQuilt's Giveaway :o)
Tusen takk til alle som har deltatt på Giveaway hos LeKaQuilt :o)

The winners are:

1) Sølvi's blog
2) Miriam - Yellow Roses
3) Loralynn - My art, My So Called Life
4) Synnøve Olava - Olavas Verden
5) Stina - Kviltstina
6) Laila - Stofftausa
7) Quilter Going Bananas
8) Linda B - Fiber Fabrications
9) JRZ Jenn
10) Crispy
11) Blåbærtua
12) Quilt Hollow

Lucky Loser 1) Cille - Strikkeglede og smykkefryd
Lucky Loser 2) a good yarn

To all of you winner's - I need your adress so that I can send you the little purse :o)
Dette har vært veldig morro og koseligt, så her vil komme flere muligheter senere :o)
Boksen var full av lapper og jeg skulle gjerne gitt alle en liten sminkepung, men desverre så er ikke det mulig.

Nå ønsker jeg dere alle god natt !

Quiltehilsen LeKa :o)

13 kommentarer:

tubakk sa...

Gratulerer til de som vant. Og så får vi andre sy etter din fine oppskrift.

JRZ Jenn sa...

oh wow, thank you so very much for holding this giveaway! I am so honored to have won. :) You are very talented and I am so happy.

Miriam sa...

Thank you very much!!!!
This is the first time I have won anything in a giveaway! I love your purses and I am so excited to win one!!!! :))

Crispy sa...

Thank you soooo much Lena!! I'm so excited, I was so excited that I messed up when I was typing the e-mail....I hope you got both of them LOL.

Congradulations to the other winners!!

Crispy

Unknown sa...

Hei!
Jeg ser til min glede at jeg er en av de som har vunnet..... :O)
Tusen, tusen takk.... :O)

Dette var jammen en gledelig overraskelse på morgenkvisten...

Takk igjen!

Ha en strålende dag!

Sender deg en mail med adressen min!

Stina Blomgren sa...

:O)))... Tusen tusen tack...
Vilken tur jag har... helt perfekt.. en ny till min resa till Norge!!!! :o)))) Och kanske den är rosa också??? :o))
Och en till bonus...jag klarde mig undan från att sy en..*S*S.. jag och väskor...*S***S*

Laila sa...

Tusen takk! Det var ein kjekk og uventa overraskelse!

Sølvis blog sa...

Tusen takk, en deilig overraskelse å få på morraskvistendicit

Anonym sa...

Hei.GRATULERER så mye til vinnerne.Ha en riktig fin Torsdag.Bodil

Kjellfridsblogg sa...

Hmmm...da vant jeg altså ikke...
Tror jeg må sy en sånn, jeg da! Jeg har lest instruksene dine nøye så da skal jeg klare det. Takk for bra info!

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer til alle som vant !

Riktig god helg til deg etter endt konkurranse !

Unknown sa...

Thank you for the chance to "meet you". I look forward to seeing more of your creations. I was a little sad to miss out on this particular give away, but there will be at least one give away, with my name on it, out there. Congrats to all the fortunate winners of this one

Blessings

Ellice

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries sa...

Congratulations to the lucky winners...and thank you for running this giveaway♥x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...