I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 24. september 2009

Lille Stasjon, Lier

Man kan ikke bare kjøre forbi Lille Stasjon i Lier.
Måtte innom og se om det var noe nytt, og det var kommet
inn masser av det nydeligste stoffer.......
Sist nytt er at Anna Malin som jobber på Lille Stasjon
har oppretten en blogg for Lille Stasjon.
Jeg er sikker på at Anna Malin vil gjøre en god jobb
med utvikling av bloggen :o)
Beklager kvaliteten på bildene,
glemte kamera hjemme og tok bildene
med kamera på mobiltellefonen.
Lekkert, ikke sant?
Og i gangen henger det mange flotte quilter,
her er det mye innspirasjon å hente.
På disken henger disse søte små prosjektene -
flotte små veggsmykker :o) Har lyst til å sy dem alle.......
Og over disken henger denne vakrest lysekronen,
som jeg mer en gjerne skulle hatt i min stue:o)
Quiltehilsen LeKa :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så mye fint.Farlig å gå på slike steder får lyst til å kjøpe alt som er...Så jeg må bare gå ut igjen fort...Ha en riktig fin Høsdag..Klem fra Bodil..

a good yarn sa...

All you need is a big bag of money! So, confess, what did you buy? Ann :)

Crispy sa...

Yes Lena it is a beautiful store, but I too want to know all that you bought!!

Crispy

Mona sa...

Dette ser ut til å være en flott butikk. Var stent da jeg stoppet der i sommer. Må prøve å få tatt en tur i løpet av høsten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...