I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 3. september 2009

Kunst eller" Bare fint å se på!?

Høyskolen i Lillehammer ble til etter OL i 1994,
da bygningene bli omgjort fra media-senter til Høyskole.
Mye av kunsten fra OL er samlet på skolen, og
det er mye rare ting de viser frem.
Men, disse skoene i glass, er hel ny- innkjøpt kunst.....
Skoene er utstilt i en glass-monter.........
Er dette...
Kunst ?
Eller.......
Bare......
Fint farvet glass ?????
Jeg er ingen kunst forståer, og (jeg Beklager),
for meg er dette glass, formet som sko i klare fine farver.....
....og JA, jeg blir insprert :o)
Quiltehilsen LeKa :o)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Ja jeg lurer jeg å. Men de som liksom skal forstå seg på kunst har sikkert sakt ja.Forstår meg lite på kunst jeg å.Ha en riktig fin senkveld.Bodil

Bestemor Drillo sa...

Jeg er enig med deg, Jeg ser bare glass-sko. Kanskje Askepott har utvidet skosamlingen sin. Ha en fin kveld!

sjoko sa...

Fantastisk blå farge, da :o)

Crispy sa...

Nope not art and it's a shame that someone actually spent money to collect those. Of course, many do not think taking a big piece of fabric, cutting it apart and then sewing it back together is art either....but we know differently LOL.

Crispy

Grethe sa...

Skal ikke kunst være litt sånn - ikke helt forstå seg på. Dette virket noe enkelt, men lekre fager og stlige glass var det iallefall. Stilig innlegg!
Ønsker deg en fin fredagskveld.
Jeg digger bloggen din :0)fra grethe

a good yarn sa...

I love them! Cinderella's slipper they are not but then I like art glass. What a marvellous use for the Olympic village. Especially since it costs so much to build these venues for such a short use. Hope you enjoyed the rest of the trip. Ann :)

Unknown sa...

What a wonderful and fascinating quilting system you and your Mom have to quickly finish your wedding carpet! Very impressive!
The colored shoes...why that is most definitely art! laugh out loud!
hugz
Pam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...