I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

torsdag 3. september 2009

Å sy glidelåser på en enkel måte

Når jeg syr glidelåser på sminkepunger og på bakstykket til puter, bruker jeg symaskin fot nr. 5 på Bernina eller nr. 3 på Pfaff. Hvordan denne foten ser ut eventuelt nr. til andre symaskin merker, kan jeg desverre ikke si noe om. Jeg beklager at bildene er litt utydelig, men håper at dere ser hvilken fot dere skal bruke. Bernina nr. 5.

Pfaff nr. 3.


Og husk at du må flytte nålens posisjon til høyre/venstre på disse symaskin føttene, eller's så knekker du nåla....... det har hent meg en og annen gang ...lol
Mere info kommer i helgen - manglet noen bilder som må tas .....
Quiltehilsen LeKa :o)

1 kommentar:

Crispy sa...

My little featherweight has LOTS of feet. I'll have to find out what they do someday LOL.

Crispy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...