I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

mandag 14. september 2009

Friendship Bag Swap

I dag har jeg sydd ferdig min Friendship Bag Swap som skal sendes til et annet land, damen har ikke blogg. Oppdaget plutselig at den var jo egentlig litt lik den jeg sydde til meg selv......det er helt tilfeldig, altså. Begynte med brun/beige stoffer og endte opp med blå/grå japanske stoffer - ja, ja - da er det vell det jeg liker da :o)
Har også sydd fire små sminkepunger, igjen....... Jeg syns det er så morro å sy disse......lol
Nå pakker jeg alle små sminkepunger som skal sendes i forbindelse med Giveaway - siste adressen kom inn nå i ettermiddag :o)
Ønsker dere alle en riktig fin uke !
Quiltehilsen LeKa :o)

14 kommentarer:

Tone Yvonne sa...

Så fint dette ble :o)
Likte veldig godt vesken, og sminkepungene er helt nydelige :o)

Og ja, jeg er helt sikker på at New York er fantastisk om høsten :o)

Ha en riktig fin kveld!!

klem

Anonym sa...

Hei.Så mye fint du har sydd.Heldig hun som får det.Ha en riktig fin høstkveld.Bodil

Stina Blomgren sa...

Helt fantastiskt... två väskor och fyra sminkväskor till..:o)) Härligt jobbat!!

Synnove sa...

Kjempefint! Jeg er sikker på at damen som får vesken din kommer til å like den:-) Og sminkepungene dine er flotte!

Unknown sa...

Hello!
I absolutely love the friendship bags...really pretty fabrics! Since you visited my blog and were thoughtful enough to join it, I've added the translator so it will be easy to read in your own language. Thank you very much for following!
I am a follower here as well!
hugz
Pam

Crispy sa...

Lena, the bags are wonderful, you make the prettiest bags!!

Crispy

cille sa...

Nydelig veske og enda flere av de nydelige sminkepungene dine! Du er så flink til å sette sammen stoffer og farger, blir bare lekkert da! Gleder meg masse til sminkepungen er her! Klem...

~Marica~ sa...

helt underbara väskor har du gjort..tänk om man hade så fina :) då skulle det vara ordning i min resebag...

Ha en fortsatt skön syvecka!

STRIKKEMOR(O) sa...

Nydeleg veske!! Og søte sminkepungar!

Anne sa...

Vakker veske! Og du har smittet meg med sminkepungdilla, nå er jeg i gang jeg også :)

Cathy @ CabbageQuilts sa...

Beautiful bags Lena, these are wonderful presents xo

a good yarn sa...

Lena, you have used such exquisite fabric for your bag. I'm sure your secret swap pal will be tickled pink with her gift. Ann :)

Anonym sa...

Lena....you are so talented! Seriously....these are just adorable!!

LeKaQuilt sa...

Test test test

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...