I would be proud if my crafts should become your sourse of inspiration some time - I would also appreciate if you link
back to my blog as your source of inspiration :o) Thanks LeKa

tirsdag 8. september 2009

Tråkling og Quilting

Her er mamma og jeg i full gang med å tråkle en quilt som må sendes nordover i morgen tidlig. Teppet skal være en bryllupsgave til min kusine som gifter seg på lørdag. Hmmm.......ute i dårlig tid, igjen......lol..... Her har vi spendt opp quilten i en ramme, som ligger oppå fire stoler. Jeg sitter under og stikker nåler opp, og mamma stikker nålene ned igjen fra oversiden.
Så er jeg godt i gang med å quilte. Mamme skravler og har ansvar for support - det vil si, lage middag og servere meg drikke :o) Det er utrolig koseligt med sånne dager ! Håper å vise dere ferdig quilt i morgen tidlig. Som dere ser er farvene holdt i grå, grå-blå og gyldene stoffer. Dette skal være farvene kusinen har i sin stue. Og skulle hun ikke like det, ja da er de velkommene til å returnere det - for dette kunne jeg tenkt meg selv .....LOL......
Ha det god !
Quiltehilsen LeKa :o)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så koselig du og mamman din har det.Høres ut som du har en snill mamma som hjelper og varter opp.Så fint ett teppe.Det må nå vell brudeparet bli gla for.Dere er så flinke og så må dere kose dere i bryllyp.Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Bodil

annemariesquilt sa...

Dette hørtes jo veldig koselig ut selv om det også høres litt "stressende" ut.
De nye eierene er kjempeheldig ....

Orlaug sa...

Oi, det var litt av eit prosjekt....og du verden for ein flott presang!
Trur eg kan garantere at du får det ikkje i retur...
Lukke til vidare!

Tingelingeling sa...

Makeløst flott!! Både arbeidsinnsatsen, hjelpen og resultatet!! Kan umulig bli retur på dette! Lykke til med resten!

Janet sa...

Good luck to get it finished in time, it's good you have lots of help.

Anne Ida sa...

Høres ut som en travel og kjempetrivelig dag dere hadde! Så gøy å ha et mor og datter samarbeid! Og dette teppet må jo bare falle i smak - det er kjempelekkert!

Hmmm... bryllupsgave sydd i siste liten høres en smule kjent ut *hihi* Og det er fortsatt tid til å få teppet nordover før lørdag :o) Lykke til med siste finish!!

Anne sa...

Dette er virkelig godt jobba, og resultatet blir lekkert!

Bestemor Drillo sa...

For noen flotte farger, helt nydelig! Ha en fin dag !

a good yarn sa...

That's some deadline. What a lovely quilt and how nice to have your mum working with you. Ann :)

Bestemor Drillo sa...

Jeg tror det er et brudepar som blir overlykkelige for dette flotte teppet. Ha en fin kveld !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...